La frase de la setmana.

  • La formació és la clau per portar la pau a un país en guerra. (Nadia Ghulam)
  • És més fàcil saber com es fa una cosa que fer-la (proverbi xinès)
  • No és més ric qui més té, sinó qui menys necessita (anònim)
  • Tothom és amo dels seus pensaments i esclau de les seves paraules

dilluns, 26 de març del 2007

Hem fet una Web Quest




No he après gaire perquè ja sabia utilitzar el Power Point. He après una mica de la manera de viure dels xinesos. Treballar en grup no ho hem fet gaire perquè alguns se n'han lliurat, però ha sigut una nova forma d'aprendre que no coneixia. Al principi no m'agradava gens la idea però després ho vaig trobar una mica divertit , tampoc vaig entendre res al começament. Em semblava que era una tonteria i que ningú la miraria.

Sandra 1r B

Aquesta WQ m’ha fet veure que hi ha moltes més persones al món i que nosaltres som molt afortunats de tenir el que tenim i no ho aprofitem.

Alba Gómez Ortiz 1rB



La Web Quest és molt interessant però és una mica difícil.

La Web Quest és un joc de l'ordinador on s'ha de buscar imatges. Cada grup té quatre persones. Hi ha un grup que busca imatges del Pakistan, un grup busca imatges de la Xina, un grup busca imatges de Bolívia. La Jenai, la Patricia, la Mery i jo hem buscat imatges del Marroc.

A mi m'agrada molt fer aquesta Web Quest però jo no sé català i castellà, per tant no ho puc fer gaire bé, però està bé.

Pingping Zhou 1r B