La frase de la setmana.

  • La formació és la clau per portar la pau a un país en guerra. (Nadia Ghulam)
  • És més fàcil saber com es fa una cosa que fer-la (proverbi xinès)
  • No és més ric qui més té, sinó qui menys necessita (anònim)
  • Tothom és amo dels seus pensaments i esclau de les seves paraules

divendres, 8 de febrer del 2008

Opinions sobre les Jornades culturals

Em van agradar molts els tallers, customitza la teva roba, henna , dansa lliure , porta retrat i maquillatge i m’ho vaig molt bé. Van estar tots molts simpàtics i el menjar que van fer a la cuina va estar molt bo.
Eli Osuna (1r A)

Els tallers culturals van ser divertits perquè no estàvem sempre a la mateixa classe i encara que en alguns tallers jo no els vaig elegir em van agradar molt. Va ser diferent del que fem sempre. Vaig fer “fem polseres” el que més em va agradar va ser “la pilota basca”
Edgar Grau (1r A)

Vaig estar amb les noies marroquines fent cuina , després vaig fer maquillatge. També la meva mare va venir a la cuina i va fer un pa tradicional del Marroc, la”harxa” .
També vaig fer henna i a la Cristina li vaig fer un tatu amb henna .
Imane Aoulat (1r A)


El dijous i el divendres passat vaig fer tallers.
De cuina dijous al matí . Vaig fer cuina marroquina i em va agradar molt el menjar, era cuscus i estava molt bo. Hi vaig fer bones amigues són marroquines i són molt bones persones i molt divertides.
Isabel (1r A)