La frase de la setmana.

  • La formació és la clau per portar la pau a un país en guerra. (Nadia Ghulam)
  • És més fàcil saber com es fa una cosa que fer-la (proverbi xinès)
  • No és més ric qui més té, sinó qui menys necessita (anònim)
  • Tothom és amo dels seus pensaments i esclau de les seves paraules

dissabte, 7 de maig del 2011

Viatge a Londres 5è dia

Avui ens hem passat el matí de "shopping", un dels millors esports del món. I hem anat en bus per poder pujar al segon pis.
A les 13.30h ens ha passat a buscar l'autocar i cap a l'aeroport. Mentre esperàvem l'avió (que ha tingut un retard de més d'una hora) hem explicat el que més ens ha agradat de Londres.

El que més m’ha agradat de Londres

Cristina:
M’ha agradat el Big Ben i la nòria


Aida:
El que més m’ha agradat de Londres ha sigut el Bukingham Palace en el canvi de guàrdia i el museu de Madame Tussauds. El canvi de guàrdia va trigar al voltant d’una hora i vam estar molt apretats amb la gent però vam aconseguir veure’l tot, i des de la primera filera. El museu de cera de Madame Tussauds és molt divertit, però hi faltava el Will Smith i el Richard Gere (no sé com s’escriu :D). Peròòòòòòòòòò..... el MILLOR ha sigut anar de compres al Primark per Oxford Street i a Picadilly Circus i el sovenirs jajajajaj!!!HA ESTAT MOLT DIVERTIIIIIIT GRÀCIES PER AQUEST VIATGE! :D


Jessica:
El Maddame Tussaud’s, la noria el Big Ben.


Christopher, Raúl, Dani:
Ens ha agradat les tendes i el Madame Toussauds i estar amb els companys! i las titis del hotel. Raul: La recepcionista , que se llamaba Camila, me ha enamorado y la niña de Jaén, rubia... A tots tres: La colleja del borracho a los empresarios. Y los coches...


Camila:
A mi el que més m'ha agradat ha estat el London Eye perquè es podia veure tot Londres i els seus monuments.


Gisela:
A mi me ha encantado todo, pero lo que más el museo de cera y el ojo de Londres y la casa de la Reina. Quiero repetir y doy las gracias a las profesoras y a mis compis por lo bien que me lo he pasado. Os quiero!

Lara:
Una de les coses que més m'ha agradat ha sigut el Madame Tussauds, perquè és el més recent, la veritat.Sobretot m'ho vaig passar bé al túnel del terror. També m'agradaven molt les nits.


Judith:
a mi el que més m'ha agradat ha sigut el castell de la reina, la National Gallery, el Madame Tussauds i el Hyde Park.

Melany:
El que més m'ha agradat ha sigut el Madame Tussauds, el London Eye i el Big Ben. També m'ha agradat aquesta experiència.


Yuntao:
A mi , el que més m'ha agradat ha sigut el British Museum ja que aquell dia m'ho vaig passar molt bé. El London Eye, Madame Tussauds, etc.

Ivan: Els cotxes, el Big Ben, London Eye...

Hanye:
Lo que más me ha gustado es el museo de cera y la nòria.
En el museo de cera hay muchas "personas" famosas y me hecho fotos con Hanna Montana, Justin Bieber, Obama...La pena és que no hay muñeco de cera de Messi...


Mary:
el que més m'ha agradat ha sigut veure el pont de Londres il·luminat, passar uns dies amb els companys i el Madame Tussauds. Han sigut cinc dies molt complets.


Cristina i Pilar:

Ha estat un plaer descobrir Londres amb aquestes personetes plenes d'energia i curiositat. Hyde Park, Oxford Street, Picadilly Circus, British Museum, National Gallery, Buckingham Palace, Big Ben, Parlament, London Eye, Covern Garden, Museu de Ciències Naturals, Museu de la Ciència, Madame Tussauds, London Tower... tot per ell sol ja mereix la pena de fer un viatge a Londres, però acompanyats d'aquests nois i noies no hi ha diners al món per pagar-ho.

Gràcies per aquest meravellós viatge colla de meravellosos rondinaires.



( jejeje, gairebé hem demostrat que les profes poden aguantar més que vosaltres...)
Les butllofes als peus es curen, el record d'aquest viatge durarà i durarà...