La frase de la setmana.

  • La formació és la clau per portar la pau a un país en guerra. (Nadia Ghulam)
  • És més fàcil saber com es fa una cosa que fer-la (proverbi xinès)
  • No és més ric qui més té, sinó qui menys necessita (anònim)
  • Tothom és amo dels seus pensaments i esclau de les seves paraules

dimecres, 11 de març del 2009

I els de tercer anem a vela

Estàvem la Sandra,la Judith, la Cris, el Jose, l’Alba i jo en un vaixell (de vela) i el primer dia va anar bastant bé però jo em vaig mullar tots els cabells, la Cris es va mullar tots els pantalons. El dijous va ser pitjor, la Monitora Lara era molt enrotllada però va fer que el vaixell es bolqués i la Cris es va agafar a mi i quasi me’n vaig a l’aigua. Després ho vam passar fatal perquè estàvem pelades de fred. Aquest dimarts ens va tocar una altra monitora, la Martina, aquesta no era tan enrotllada. Ens ho vam passar millor el dijous i el dimarts amb la Lara, però aquest dimarts no ens vam mullar tant.

Eli Pérez, 3r B